Tweede week - Reisverslag uit Nīmbāhera, India van Marcel Snijder - WaarBenJij.nu Tweede week - Reisverslag uit Nīmbāhera, India van Marcel Snijder - WaarBenJij.nu

Tweede week

Door: Marshal

Blijf op de hoogte en volg Marcel

12 September 2017 | India, Nīmbāhera

Deze week op scholen begonnen met de leerkrachten bij sportles inleiding te laten geven, geef er daarna zelf nog een zodat zij een ruimere keus hebben, vervolgens vangen en werpen met meerdere maten ballen. Afsluiten met spel. Loopt tot nu toe heel goed. El en ik hebben steun van Tinaen Jane ( Belgische meisjes verder een paar dagen jong Duits koppel en vandaag nog een Israëliër,internationaal gezelschap. Meisjes internaat bijna elke op atlietstadion,volleybal en meerdere atletiekonderdelen, zij doen de komende weken mee aan regionaal toernooi. Is super om te doen, er zijn duizenden kinderen aan het trainen.zwemmen loopt als vanouds. Hebben al op 4 scholen uniformen gekocht en uitgedeeld, ook 2000 tandenborstels, door familie en vrienden gebreide sjaals. Namaste

• 12 September 2017 - 11:16

Yvonne Frencken:

Hallo,
    Dat is boffen, mensen die plots verschijnen en mee willen helpen met jullie werkzaamheden.
    Zo kunnen meer sporten en zwemmen.
    Is het nog steeds erg warm in India en hoe is met de overstromingen ?
    Gelukkig niet bij jullie ?
    Groetjes
    Yvonne

• 14 September 2017 - 22:54

Ria Frencken:

Hallo,
    Vandaag stort- en hoosbuien hier. Zo te lezen , te concluderen uit het verhaal over de sportlessen (buiten. veronderstel ik) hebben jullie het nu droog.
    Ik proef tevredenheid en genoegdoening uit je verhaal! Fijn dat alles zo goed gaat, jullie hebben echt eer van jullie werk. Voor de mensen daar is het boffen.
    Door de nattigheid hier hebben we de wandeling de vorige week moeten aflossen. Een aantal van de Walkers was trouwens elders in Europa en mogelijk daar aan de wandel!!