Eerste dagen - Reisverslag uit Nīmbāhera, India van Marcel Snijder - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Nīmbāhera, India van Marcel Snijder - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg Marcel

05 September 2017 | India, Nīmbāhera

Na een gelukkig goed verlopen reis ben wij in udaipur. Effe wennen, nu is de beer los eerste sportlessen gegeven samen met twee stagieres via Elma uit België , was super. Al onze indiesvhe vrienden intmoet, zij steunen mij fantastisch, alle straten dicht er is weer eens een feest, dus lopen. Start morgen met zwemmen, elke dag is er les , heb 5 scholen samen met El geselecteerd, waar ik 2/3 per week de leerkrachten ondersteun, zij moeten als ik weg ben elke dag 15 minuten sporten met de kinderen, deze deal hebben wij met hen gesloten, er zijn al 3 scholen die dit doen, eindelijk, het werk werkt vruchten af. Tot gauw namaste

• 05 September 2017 - 21:21

Yvonne Frencken:

Hallo Marcel en Elma,
    Jullie vrienden natuurlijk blij, dat ze jullie weer zagen !
    Een mooie ontvangst gehad ?
    Misschien eventjes niks gedaan, of direct aan de slag gegaan ?
    Het is een goede zaak dat de leerkrachten meehelpen, zo krijgen ze inzicht met zwemmen en sporten.
    Iedere dag onderwijs en dan eventjes wat sporten, een leuke afwisseling voor de leerlingen en de leerkrachten.
    Hoe warm is het daar ?
    Groetjes
    Yvonne

• 06 September 2017 - 08:55

Ria Frencken:

Hallo Marcel,
    Goed te lezen dat jullie inmiddels heelhuids aangekomen zijn in India!
    Vervoer van jullie kilo's bagage is makkelijk gegaan? Is wel even wachten en verzamelen voordat je alles hebt, denk ik zo! Worden jullie in de ontvangsthal door vrienden daar opgewacht en wat geassisteerd?? Dat zou fijn zijn. (Hoewel jullie bestemming ligt niet "naast" het vliegveld natuurlijk! Dus....).
    Eenmaal aangekomen, hebben jullie niet echt tijd genomen om te acclimatiseren: Zowat direct aan de slag, zo te lezen! Je schreef dat twee stagiaires mee zijn. Zijn die gespecialiseerd in de sport in het algemeen of speciaal in de zwemsport?
    Groetjes voor Elma en jouen..... veel succes,
    Ria

• 06 September 2017 - 16:43

Carla :

Heerlijk dat een enthousiaste verhalen. Hier doe je het toch allemaal voor. Oh wat zou ik er graag bij zijn. De doelstelling dat leerkrachten de beweegreden opnemen wordt deze keer echt gerealiseerd. Top.
    Marcel, Elma en de meiden geniet van India. En geef maar een extra dikke knuffel aan al onze vrienden.

• 06 September 2017 - 16:50

Carla :

Ik heb via mijn telefoon de reactie geschreven. Telefoon werkt erg zelfstandig en vervangt mijn woorden op een niet bedoelde manier. Maar jullie weten wel wat ik bedoelde.
    Groetjes Carla

• 07 September 2017 - 10:42

Jacqenmarlies:

Fijn dat jullie samen weer van alles bewerkstelligen. Misschien is nu een keerpunt gezet en worden mensen wakker geschud. Hier in Indonesië zien we dat de kinderen "gewoon" gymles of in ieder geval sport krijgen. Er wordt al vroeg met zwemmen begonnen!
    Marcel je doet zo'n goed werk om in Udaipur sport en zwemmen te geven.
    Elma, je krijgt vast veel warmte van alle kinderen omdat jij dat ook veelvuldig geeft. SUPER! !!
    Hoop dat beide stagiaires beseffen dat het belangrijk werk is wat jullie doen.
    Namaste aan ook onze "familie " in Udaipur.
    Marlies

• 08 September 2017 - 10:52

Marlies En Jacq:

He Marcel,
    wij wisten het wel dat eea goed zou komen. We hebben jou en Carla aan het werk gezien. Jullie enthousiasme en gedrevenheid werkte vorig jaar al aanstekelijk op de kinderen en leraren. Hoop dat jullie een mooie tijd hebben.
    Doe de familie de hartelijke groeten en vooral Elma niet vergeten.
    Een vraag heb ik nog! Wil je Niles van ons computerwinkeltje de hartelijk groeten doen van Jacq.
    Marcel Elma en de harem
    groet van Marlies en Jacq