Kort tweede stuk - Reisverslag uit Sajanpur, Pakistan van Marcel Snijder - WaarBenJij.nu Kort tweede stuk - Reisverslag uit Sajanpur, Pakistan van Marcel Snijder - WaarBenJij.nu

Kort tweede stuk

Door: Marshal

Blijf op de hoogte en volg Marcel

12 September 2017 | Pakistan, Sajanpur

Weet nu wat regen is, tot enkels door water, niet meer verder kunnen, maar bij Elma was het veel erger, zij was in de bergen kon noet meer terug beekje werd rivier, heeft 6 uur moeten wachten , intussen twee kinderen en kalfje uit water gered Dit is ook India, was wel erg aa nerveus, geen contact ,maar ben bere trots op haar. Zo wie zo gaat zij onvermoeid dag en nacht door. Vandaag komt Wim, ga deze week nog school van Marlies ,Jaques en vrienden bezoeken, zal hun namens hen groeten en kijken hoe s.v.z.is nogmaals Namaste

• 12 September 2017 - 11:41

Yvonne Frencken:

Hallo Marcel en Elma,
    Verschrikkelijk dat de regen jullie ook bereikt heeft.
    Sport en zwemactiviteiten staan nu eventjes op een laag pitje.
    Voor Elma daar hoog in de berge, niet weg kunnen, dat is effe schrikken !
    Ook 6 uur moeten wachten, dat vergt toch iets van je.
    Maar jij ooooh zo blij toen je haar weer zag !
    Groetjes
    Yvonne

• 12 September 2017 - 14:05

Sascha:

Dat klinkt wel spannend! maar alles is nu weer goed?

• 13 September 2017 - 13:38

Els Koonen:

Hallo Marcel en Elma
    Vreselijk zo'n regen kennen wij hier gelukkig niet, maar in India wel. Dan zie je maar weer hoe belangrijk het is om te leren zwemmen, al moet je dat super goed kunnen om dan in die rivier te zwemmen.
    Mooie foto's! zo zijn we er ook een beetje bij. We gaan druk aan het breien voor de sjaals. Ik heb ze in het zwembad bij Marian ook al zo ver gekregen. Hebben de dames wat te doen!
    Hier stormt het momenteel, maar dat gaat wel weer over. De herfst is begonnen!
    Heel veel liefs van Jos en Els Namasté

• 16 September 2017 - 06:45

Jacq:

He toppie Marcel
    Jullie missie in India moet jullie nu een super gevoel geven. Alle ongemakken verdwijnen bij zo een gebeurtenis
    Een trotse vriend