vlak voor vertrek - Reisverslag uit Lagos, Nigeria van Marcel Snijder - WaarBenJij.nu vlak voor vertrek - Reisverslag uit Lagos, Nigeria van Marcel Snijder - WaarBenJij.nu

vlak voor vertrek

Door: marcel

Blijf op de hoogte en volg Marcel

01 September 2017 | Nigeria, Lagos

nog twee dagen en dan vertrek ik naar Udaipur, elma heeft al meerdere afspraken op scholen gepland, zwemgroepen zijn gedeeltelijk benadert, koffers zijn ingepakt en propvol spel en lesmaterialen, alle gaten zijn gevuld met gebreide sjaals ( Carla, Mary en de mam ) . Ben zoals altijd voor vertrek verkouden, zullen wel de vliegzenuwen zijn die opspelen. houd jullie via deze site op de hoogte van de dagelijkse zaken. till soon

• 01 September 2017 - 14:17

Els Koonen:

Hallo Marcel en Elma. Wij wensen jullie een goede en veilige reis. Maak er een mooie tijd van daar in India. Wij gaan jullie zeker missen, maar weten dat jullie daar ook hard nodig zijn en veel werk moeten verzetten. In gedachten reizen wij met jullie mee! Veel liefs!!!

• 01 September 2017 - 14:55

Jacqenmarlies:

He amuseren jullie je maar te pletter daar in India .
    Doe alle locale de groeten van ons. Werk ze en tot gauw.
    Marliesenjacques.thuis.nu

• 02 September 2017 - 18:43

Elma:

Marcel, we gaan er weer voor! Er gaan twee studentes mee die ons werk kunnen verlichten. Ook hun koffers zitten vol....gebreide sjaals en puzzles. veel liefs, tot morgen, je zus die ernaar uitkijkt kids, juffrouwen en meesters, vrienden en bekenden terug te zien. Samen met jou!

• 03 September 2017 - 10:50

Yvonne:

Hallo Marcel en Elma,
    Voor jullie beide een goede reis naar India, ik kijk al uit naar jullie eerste verslag.
    Een groot ontvangst als jullie daar aankomen en de kinderen zullen hartstikke blij zijn dat jullie er weer zijn. Veel plezier en zorg goed voor elkaar.
    Groetjes Yvonne

• 03 September 2017 - 23:40

Ria Frencken:

Goede reis voor jou en Elma,
    Succes
    en ook toch genieten van jullie contact met mensen en natuur!
    Groetjes,
    Ria